استانداردهای اعتبار بخشی

گواهینامه اعتباربخشی 1399
سنجه های بازدید ادواری دور دوم
سنجه های بازدید ادواری دور اول
دستورالعمل اجرایی بازدیدهای ادواری اعتباربخشی بیمارستان های کشور
 سنجه های ایده آل (درجه یک عالی) 96
پیام معاونت درمان ومدیر کل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان
فهرست استانداردهای اعتبار بخشی
واژگان
مدیریت و رهبری
تیم حاکمیتی    /  تیم مدیریت اجرایی  / بهبود کیفیت / مدیریت خطا  /  مدیریت خطر حوادث و بلایا /   مدیریت ایمنی بیمار  /  مدیریت منابع انسانی  /  مدیریت تامین و تسهیلات اقامت
مدیریت غذایی
مراقبت و درمان
مراقبت های عمومی بالین   /  مراقبت های اورژانس  /  مراقبت های حاد  /  مراقبت های بیهوشی و جراحی  /  مراقبت های مادرو نوزاد
مدیریت خدمات پرستاری
مهارت سنجی و بکارگیری کارکنان پرستاری  /  مدیریت مراقبت های پرستاری  
مدیریت دارو تجهیزات
مدیریت دارویی   /  مدیریت تجهیزات پزشکی
محور پیشگیری و بهداشت
مدیریت بهداشت محیط   /  مدیریت پسماند  /  مدیریت استریلیزاسیون  /  مدیریت خدمات رختشویخانه  /  بهداشت حرفه ای و سلامت کارکنان  / پیشگیری و کنترل عفونت
خدمات پاراکلینیک
مدیریت آزمایشگاه  /  مدیریت تصویربرداری  /  مدیریت فیزیوتراپی  /  طب انتقال خون
مدیریت اطلاعات
مدیریت اطلاعات سلامت  /  فناوری اطلاعات
رعایت حقوق گیرنده خدمت
اطلاع رسانی و ارتباطات  /  تسهیلات و حمایت ها

 
 بیمارستان امیرالمونین