Fa
/
En
پنجشنبه 15 آذر 1403
صفحه اصلی
معاونتها و مدیریتها
معاونت توسعه مدیریت و منابع
معاونت بهداشتی
معاونت درمان
معاونت آموزشی،تحقیقات،دانشجویی و فرهنگی
مدیریت غذا و دارو
دانشکدهها
دانشکده پرستاری
مراکز آموزشی و درمانی
بیمارستان شهید بهشتی
بیمارستان امیرالمومنین(ع)
بیمارستان بوعلی سینا
مجلات دانشکده
مجله سیب سلامت
ارتباط با ما
تماس با دانشکده
پرسش و پاسخ
دفترچه تلفن
بیانیه توافق سطح خدمت
دفترچه تلفن بیمارستان امیرالمومنین
نقشه سایت
خط مشی های حقوق گیرنده خدمت
پذیرش همراه
محرمانه نگه داشتن اطلاعات
حفظ حریم خصوصی
ارائه خدمات توسط پرسنل همگن
پيشگيري ازمواردي كه استفاده ازكاركنان همگن مينواند موجب تاخير در ارائه خدمت و بروزآسيب هاي غيرقابل برگشت براي بيمار شود.
شناسايي و پاسخ به نيازهاي عبادي، اعتقادي گيرنده خدمت
شناسايي و پاسخ به نيازهاي آموزشي گيرنده خدمت
فراهم كردن امكان انجام مشاوره با پزشك دوم (از داخل يا خارج از بيمارستان) در صورت تمايل بيمار يا در صورت نياز ولي قانوني وي
اخذ رضايت آگاهانه توسط كاركنان آموزش ديده با مسئوليت و مهر و امضاي پزشك معالج
جلوگيري از دريافت وجه از گيرندگان خدمت در خارج از چارچوب قوانين و مقررات موجود توسط كاركنان بيمارستان
حفاظت از گيرنده خدمت در برابر حملات فيزيكي و صدمات روحي
آگاهی در مورد روشهای تشخیصی و درماني و نقاط ضعف وقدرت هر روش وعوارض احتمالي آن
نظارت بر خارج ساختن عضو از اهدا كننده وانتقال آن
ستفاده از تلفن همراه توسط گيرندگان خدمت و كاركنان در قسمتهاي مختلف بيمارستان
حروف اختصاري مجاز و چگونگي استفاده از آنان در مستندات به ويژه در پرونده بيمار و با در نظر گرفتن ايمني وي
دريافت و رسيدگي به پيشنهادات، انتقادات، شكايات و رضايت مندي بيماران همراهان و كاركنان
طلاع از نحوه دسترسي گيرنده خدمت به پزشك معالج و اعضاي اصلي گروه پزشكي در طول درمان
اطلاع رساني به گيرنده خدمت و مراجعان درباره خدمات بيمارستان اعم از درماني و غير درماني، ضوابط و هزينه هاي قابل پيش بيني، بيمه هاي طرف قرارداد بيمارستان و ضوابط آن...
اطلاع رساني به گيرندگان خدمت در خصوص اقدامات پژوهشي كه نيازمند مشاركت آنان است....
اطلاع رساني به گيرنده خدمت و همراهان آنان در خصوص حفاظت از اموال گيرنده خدمت
انتقال و اعزامبيمار بر اساس بخش نامه شماره /2 / 108913 س مورخ 1384 / 11 / 25 ستادهدايت در مواردي كه ارايه خدمات سلامت مناسب در موارد اورژانس فراهم نباشد،
حمایت بيمارستان از گروه هاي آسيب پذير از جمله كودكان، زنان باردار، افراد ناتوان، سالمندان، بيماران رواني،...
شناسايي نيازهاي عاطفي و اعتقادي گيرندگان خدمت درحال احتضار
منوی عمودی >