تاریخ : چهارشنبه 31 مرداد 1403
کد 391

اهدای عضو اهدای زندگی

به گزارش روابط عمومی ، ایثار و فداکاری خانواده زنده یاد حنیفه پور که با آغوش باز و نیت الهی اعضا فرزند عزیزشان که دچار مرگ مغزی شده بود را هدیه کردند باعث فراهم آوردن زندگی دوباره دو انسان دیگر شد.
سالانه سه هزار نفر از بیماران نیازمند عضو کشورمان به دلیل نبود عضو پیوندی جان خود را از دست می دهند و متاسفانه تعداد زیادی از هموطنان نیز دچار مرگ مغزی می شوند که در صورت گسترش فرهنگ اهدای عضو در بین آحاد مختلف مردم می توان جان ده ها انسان را نجات داد.

 متن پیام تسلیت سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع):

انا لله و انا الیه راجعون

و منْ أحْیاها فکأنّما أحْیا النّاس جمیعًا



حادثه تأسف باری که دل همه ما را به درد آورد برای خانواده محترم شما غم مضاعفی داشت چراکه باعث از دست دادن پسرجوانتان گردید. این مصیبت برای شما تأثر برانگیز و دردآور است.اما اکنون که اعضای فرزند عزیزتان  جانی دوباره به بیماران دردمند بخشیده و امید زندگی و زنده ماندن را به خانواده آنها هدیه داده است نشان از روح بزرگ و نوع دوستی شما می باشد.تسلیم شما در برابر تقدیر الهی و رضایت به عمل انسانی اهدای اعضای آن مرحوم توسط شما، علاوه بر اجر معنوی و رضایت خداوند متعال، سبب تداوم حیات این بزرگ مرد در وجود افراد دیگر خواهد بود.

ضمن تقدیر از این عمل انسان دوستانه و ایثارگرانه، از خداوند متعال برای روح آن مرحوم طلب آرامش و آمرزش و برای شما خانواده بزرگوار صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

دکتر سیروس جوانی
سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع)مراغه
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 31 مرداد 1403
  • ساعت 15