تاریخ : دوشنبه 7 خرداد 1403
کد 373

تقدیر از متخصصین طب اورژانس در حاشیه برگزاری کمیته مورتالیتی و موربیدیتی

در حاشیه برگزاری کمیته مورتالیتی با حضور متخصص پزشک قانونی و کلیه گروه های پزشکی و به مناسبت بزرگداشت 27 می روز جهانی طب اورژانس ،از متخصصین طب اورژانس شاغل در این مرکز تقدیر گردید.
دکتر سیروس جوانی در طی این مراسم بیان نمودند که همکاران اورژانس و در راس آن متخصصین طب اورژانس،بعنوان تیم خط مقدم درمان،جایگاه مهم و به سزایی در ارائه خدمات درمانی ایمن و با کیفیت بالا را دارا می باشند.
درادامه از دکتر رضا شهاب مقدم ،رئیس بخش اورژانس ،در راستای همکاری ایشان با رئیس و دبیر کمیته مورتالیتی در جهت ارتقاء سطح علمی کمیته ،با تقدیم گل و لوح تقدیر تشکر ویژه گردید.

در نهایت با حضور سرپرستی ،مدیریت و مسئولین واحدها در اورژانس از زحمات  همکار محترم طب اورژانس سرکارخانم دکتر حکیمه غفاری با اهداءلوح تقدیر و شاخه گل قدردانی کرده و آرزوی موفقیت و سربلندی نمودند .



متن پیام دکتر سیروس جوانی به مناسبت روز طب اورژانس :

پزشک حاذق  سرکارخانم /جناب آقای .......
 

چه  غرور آفرین است که در کمال صداقت و درستکاری از هیچ کوششی دریغ نورزیدید  و بهترین لحظات عمر گرانبهایتان  را  در ارتقاءکیفی و کمی و اهداف بیمارستان امیرالمومنین (ع)گذاشته اید.تلاش های صادقانه شما  آئین وظیفه شناسی،پژواک دانایی و تعهد شماست که نتیجه بذر کار،تلاش و کوشش شما درختی است ابدی که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیباست.جامعه پزشکی کشور بر خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه  ی توانایی و دانایی توشه گرفته از عرق ملی و میهنی در سودای تامین سلامت انسان ها ،همت خویش را به کار گرفته  و مجدانه تلاش می نمایند.

فرارسیدن27می  ،روز جهانی طب اورژانس فرصت مناسبی است تا ضمن تقدیر از تلاش های بیدریغ شما همکار  محترم مورد تشویق با درج در پرونده پرسنلی قرار گیرید اینجانب با کمال احترام ضمن تبریک این روز به جنابعالی موفقیت روزافزون شما را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.


              دکترسیروس جوانی
 سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع)مراغه


 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 7 خرداد 1403
  • ساعت 10