تاریخ : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
کد 361

پیاده روی به مناسبت هفته سلامت

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امیرالمومنین (ع) پیاده روی ویژه کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع)به مناسبت هفته سلامت و در راستای ایجاد انگیزه و نشاط کارمندان به همراه صبحانه سلامت روز سه شنبه مورخه 1403/02/04 از درب ورودی بیمارستان به سمت طبیعت روستای نوا برگزار شد.
به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت سال 1403 با شعار سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت،دکترسیروس جوانی در پیامی فرارسیدن این رویداد را به کارکنان فعال در حوزه سلامت تبریک گفت.
متن پیام تبریک به شرح زیر است :

هفته سلامت، فرصتی مغتنم برای بررسی نقش سلامت در زندگی فردی و اجتماعی و تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه پایدار و بهبود فرهنگ و سواد سلامت است.
سلامت نیازمند مشارکت دغدغه مند و آگاهانه آحاد جامعه و تمام دستگاه ها و ذینفعان است و لذا شعار هفته ملی سلامت امسال(یکم تا هفتم اردیبهشت ماه) تحت عنوان «سلامت خانواده با مردمی سازی» ضمن اشاره به حق و مسئولیت همگانی، بر تبیین مفاهیم اساسی و وظایف جمعی در دستیابی به پوشش همگانی سلامت تأکید دارد.
اینجانب هفته سلامت را به‌تمامی تلاشگران حوزه سلامت تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، پیروزی، سلامتی و موفقیت روزافزون همه کارکنان حوزه سلامت کشور را خواستارم.

دکتر سیروس جوانی
سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع)مراغه



  • نوشته شده
  • در سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
  • ساعت 13