تاریخ : چهارشنبه 29 فروردين 1403
کد 360

تبریک و دیدار به مناسبت روزعلوم آزمایشگاهی

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی و درمانی امیرالمومنین(ع)مراغه روزچهارشنبه 29فروردین ماه به مناسبت روزعلوم آزمایشگاهی ازهمکاران آزمایشگاه بیمارستان تجلیل بعمل آمد.
به مناسبت گرامی داشت روز علوم آزمایشگاهی روزچهارشنبه 29فروردین دکتر اعتمادی سرپرست معاونت درمان وکارشناس امورآزمایشگاهی به همراه مدیریت و مسئولین واحدهای بیمارستان  با حضور در آزمایشگاه ضمن تبریک این روز با اهداء لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات ارزنده آنها قدردانی کرده و آرزو موفقیت نمودند.در ادامه همکاران در مورد مشکلات و کمبودهایی آزمایشگاه با مسئولین تبادل نظر کردند .


پیام تبریک دکتر سیروس جوانی سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع):

همکاران محترم علوم آزمایشگاهی

به نام حيات بخش جاودانه ،فرارسیدن 30 فروردین ماه سالروز میلاد حکیم جرجانی و روز آزمایشگاه را به همه همکاران ارجمند و دست‌اندرکاران عرصه علوم آزمایشگاهی تبریک عرض می‌کنم. شما جامعه بزرگ آزمایشگاهیان ،دیده بان عرصه های سلامت هستید که با ایجاد امکان تشخیص به موقع بیماری ها افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماریها را از آن خود نموده اید.
روزآزمایشگاه، فرصت مغتنمی است تاضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات بی حد و اندازه شما همکاران محترم ،مورد تشویق با درج در پرونده پرسنلی قرار گیرید لذا اینجانب ضمن تبریک مجدد این روز ، برای شما تلاشگران گرانقدر از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت می نمایم.

دکتر سیروس جوانی
سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع)



 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 29 فروردين 1403
  • ساعت 13