تاریخ : چهارشنبه 6 دي 1402
کد 341

هفته پژوهش مبارک

هفته پژوهش از 25 آذر ماه با شعار «بدون پژوهش و مطالعه تصمیم گیری نکنیم» آغاز می‌شود و تا 29 آذر ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان روز سه شنبه مورخه 1402/10/05به مناسبت هفته پژوهش در جلسه ای با حضور معاونت درمان و توسعه ، رئیس ،مدیر و مسئولین واحدهای بیمارستان امیرالمومنین (ع) از5نفر از محققان برجسته بیمارستان امیرالمومنین (ع) تجلیل به عمل آمد.

25 آذر ماه شروع هفته پژوهش و فناوری، هفته ای است که فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در کشور فراهم می آورد تا تمام ذی نفعان ضمن اطلاع از روند ها و وضعیت موجود در کشور برای آینده، برنامه ریزی و اقدامات بهتر و مهم تری را در دستور کار خود قرار دهند.
نقش پژوهش در توسعه همه جانبه و پایدار چنان برجسته و انکارناپذیر است که میتوان آن را بدون تردید نیروی محرک توسعه در همه حوزه ها اعم از فرهنگ اقتصاد و سیاست جامعه دانست.

دکتر جلیل اعتمادی ،معاونت محترم  درمان ضمن تقدیر و تشکر از پژوهشگران  خواستار مشارکت و تعامل سایر واحدها در انجام پژوهش های بالینی با تأکید بر پژوهشهای کاربردی و مداخله ای به عنوان راهکاری در حل مشکلات بیمارستان و استفاده از ظرفیت موجود شد.

 دکتر خواجه بیشک،معاونت محترم توسعه  درمورد اهمیت کار پژوهشگران بیان کرده و  فرمودند زحمات این عزیزان که در زمان هایی به غیر از اوقات کاری به تحقیق و پژوهش می پردازند قابل ستایش و قدردانی است و در ادامه درمورد حمایت مالی از پژوهشگران صحبت کرده و قول مساعدت دادند.

سرپرستی بیمارستان، دکتر سیروس جوانی افزود  همه آنچه به عنوان پیشرفت علوم در دوره های گوناگون تاریخ می شناسیم، حاصل تلاش افرادی بوده که در کار خود رویکردی پژوهشی داشتند و این میسر نمی شود مگر با همدلی و تلاش ذهن های پرسشگر همکارانی که در این حوزه فعالیت شبانه روزی دارند. ایشان ضمن تشکر از تلاش های همکاران خود در این حوزه، برای همه آنها آرزوی سلامتی و توفیق نموده و با اهداء لوح و کارت هدیه از زحمات آنان قدردانی نمودند.


اسامی پژوهشگران و موضوع فعالیت

سرکارخانم دکتر ایلائی با دو مقاله در ISI

جناب آقای غلامحسین راشدی با یک مقاله در ISIبا موضوع تعیین آلودگی کووید 19 در ذرات رسوب شونده و سطوح مرتبط با بیمار در فواصل مختلف کمتر از 5متر 

جناب آقای مهدی جلیلی یک مقاله مرور سیستماتیک و متاآنالیز با عنوان اثربخشی داروی ماملانیویماب در مقایسه با درمان استاندارد در درمان بیماران مبتلا به کووید19

سرکارخانم فاطمه قبادی یک مقاله ارائه شده در کنفرانس ملی با موضوع مبانی حقوقی و تعهدات دولت ها در تضمین حق بشر بر سلامتی

سرکارخانم ناهید زوار با دو مقاله در کنفرانس ملی با موضوع های :جایگاه ورزش در سیاست گذاری های نظام سلامت کشور /چالش های طرح تحول نظام سلامت و راه کارهای ارتقاءآن در سیاستگذاری های کلان کشور








 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 6 دي 1402
  • ساعت 09