تاریخ : يکشنبه 12 ارديبهشت 1395
کد 34

بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر

به مناسبت روز جهانی کار و کاگر طی مراسمی از زخمتشکان این عرصه قدر دانی شد.
به مناسبت روزجهانی کار و کارگر ، روز یک شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه ، با حضور  سرپرست محترم دانشکده علوم پزشکی مراغه  طی مراسمی از تلاشگران و زحمتکشان این عرصه تجلیل شد .
در این مراسم دکتر پیروی سرپرست بیمارستان ضمن تبریک این روز و با بیان ارزش والای کار و کارگر در تمامی جوامع که نشانه آن وجود روزی به این نام در تقویم جهانی است ، از  آنان به عنوان عضوی مهم و موثر در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی یاد و تقدیر و تشکر کرد ؛  وی افزود : دوازدهم اردیبهشت  ماه ، روز تلاش گران عرصه کار ، مهره های جدا نشدنی عرصه درمان  ، که سرمایه ای  موثر ، جهت تکمیل زنجیره خدمات بهداشتی و درمانی هستند ،  می باشد . 
 
در ادامه مراسم ، دکترجنتی سرپرست دانشکده ضمن تبریک روز جهانی کار و  کارگر بیان داشتنند : عرصه بهداشت و درمان  ؛ عرصه مهم ، حیاتی و تاثیرگذار می باشد ؛  بنابراین  برای داشتن  خدمتی موثر و نتیجه بخش مستلزم  کار تیمی هستیم .  بدون همکاری تیمی چرخه درمان کامل نبوده و رضایت بیماران حاصل نخواهد شد. بنابراین در راستای دستبابی به این اهم باید ارزش گذاری  یکسان برای تمام اعضای این زنجیره قائل شد.
در ادامه ضمن قدردانی از همکاران بیان داشتند : بیایید در سال 95 همت کرده و دست در دست هم نهاده و در جهت ارتقای بیمارستان کوشا باشیم.
در پایان، با اهداء هدایا و لوح تقدیر از زحمات  تلاشگران این عرصه  تقدیر و تشکر بعمل آمد.

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 12 ارديبهشت 1395
  • ساعت 18