تاریخ : سه شنبه 25 مهر 1402
کد 320

گرامیداشت روز جهانی هوشبری در بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه

به مناسبت روز جهانی هوشبری ، تیم مدیریت بیمارستان امیرالمومنین (ع) به دیدار تکنسین های هوشبری و پزشکان بیهوشی این مرکز رفته و ضمن اهداء لوح سپاس از زحمات آنها در بخش اتاق عمل بیمارستان قدردانی نمودند.
به مناسبت فرارسیدین روزجهانی هوشبری دکترسیروس جوانی سرپرستی محترم بیمارستان با حضور در اتاق عمل،با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات دلسوزانه کادرهوشبری بیمارستان تقدیر و تشکر بعمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی ، سرپرستی بیمارستان حضور متخصصان و کارشناسان عزیز این حوزه در جایگاه حساسی چون اتاق عمل و بیهوشی را مهر تاییدی بر همت این رشته در نظام سلامت و خدمت به بیماران بیان کرده ،که جادارد از این خدمات تشکر و قدردانی گردد.

متن تبریک سرپرستی بیمارستان به مناسبت  روز هوشبری


چه  غرور آفرین است که در کمال صداقت و درستکاری از هیچ کوششی دریغ نورزیدید  و بهترین لحظات عمر گرانبهایتان  را  در ارتقاءکیفی و کمی و اهداف بیمارستان امیرالمومنین (ع)گذاشته اید.تلاش های صادقانه شما  آئین وظیفه شناسی،پژواک دانایی و تعهد شماست که نتیجه بذر کار،تلاش و کوشش شما درختی است ابدی که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیباست.جامعه پزشکی کشور بر خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه  ی توانایی و دانایی توشه گرفته از عرق ملی و میهنی در سودای تامین سلامت انسان ها ،همت خویش را به کار گرفته  و مجدانه تلاش می نمایند.

اینجانب روز جهانی بیهوشی را به همه متخصصین بیهوشی و همکاران هوشبری در بیمارستان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان سلامتی روزافزون در راه خدمت به بیماران را مسئلت می نمایم.



 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 25 مهر 1402
  • ساعت 11