تاریخ : يکشنبه 5 شهريور 1402
کد 302

هفته دولت و روز کارمند

پیام تبریک سرپرست مرکز آموزشی و درمانی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

به گزارش روابط عمومی متن این پیام  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت هر ساله یاد آور شهادت مظلومانه جمعی از یاران با وفای نظام و انقلاب اسلامی و در راس آنان شهدای گرانقدر، رجایی و باهنر است . 
دولتمردانی که با ایمان، عقلانیت، عشق، ساده زیستی و خدمت صادقانه ، خالصانه و خاضعانه برای همیشه تاریخ، الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند.

هفته دولت نمادي است از وحدت مردم و دولت اسلامي كه اين وحدت، سرافرازي، پيشرفت و اقتدار ايران اسلامی عزيز را به دنبال خواهد داشت و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماما وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.
همچنین چهارم شهریورماه، روز کارمند نام نهاده شده است؛ روز تجلیل از انسان‌هایی خدوم و شایسته که با اخلاص و متعهدانه به نیت‌ خدمت به بندگان خدا و کسب رضای پروردگار گام برمی‌دارند. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والامقام دولت، بويژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند  را به همه  کارکنان دولت  به ویژه همکاران  محترم بیمارستان تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این بزرگواران را در سایه توجهات حضرت ‌ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.


دکتر سیروس جوانی

سرپرست مرکز آموزشی و درمانی امیرالمومنین (ع)

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 5 شهريور 1402
  • ساعت 08