تاریخ : پنجشنبه 15 تير 1402
کد 296

مراسم عید غدیرخم

جشن و مراسم گرامیداشت عید غدیر خم در بیمارستان امیرالمومنین (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امیرالمومنین (ع)  به مناسبت عید غدیر خم ،عید ولایت و امامت  روز پنج شنبه مورخه 1402/04/15 مراسمی  با حضور ریاست محترم دانشکده علوم پزشکی دکتر  الهویردی ارجمند به همراه هیئت رئیسه و مسئول ترویج فرهنگ اسلامی  حجت الاسلام و المسلمین آقای رجب زاده در بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه برگزار شد.


در این مراسم دکتر « الهویردی اجمند"ضمن تبریک عید سعید غدیر خم گفت : به همت کارکنان بیمارستان امیرالمومنین  از سال های قبل ، برگزاری این جشن مرسوم بوده و همکاران ارادت و علاقه خود را در قالب اجرای این جشن ابراز کرده اند و انشالله در سال های آینده نیز بتوانیم این ارزش ها و الگوها را برای فرزندانمان حفظ کنیم .

حجت الاسلام رجبی گفت :عیدغدیر غم در روایات اهل بیت علیهم السلام به عنوان "عید الله الاکبر"و به تعبیر دیگر از بزرگترین اعیاد است مسلمانان باید این روز را بزرگ داشته و اهمیت این روز را به کودکان خود با دادن هدایا بیان کنند.

وی اظهار داشت: مسأله ولایت مهمترین بحثی است که پیامبر اسلام (ص) در خطبه غدیر بیان کرد و هدف اصلی اجتماع مردم و خطبه غدیر همین مسأله ولایت بود و امروز اسلام استمرار خود را مدیون موضوع ولایت است.

 در ادامه دکتر سیروس جوانی  سرپرست  بیمارستان  این روز  را به همکاران تبریک گفته و از زحمات آنان تقدیر و قدردانی کردند.

در پایان مراسم  دکتر ارجمند به همراه هیئت رئیسه ، ریاست و مدیریت بیمارستان در بخش ها حضور یافته و از همکاران و بیماران با اهدائ گل قدردانی نمودند و عید را تبریک گفتند.


اجرای مولودی خوانی  ،اهدا گیفت توسط سادات ، بروشور و ایستگاه صلواتی در درب ورودی اورژانس  از دیگر بخش‌های این مراسم بود.


جهت دریافت کلیپ غدیر خم کلیک نمائید.


تصاویر مراسم غدیر

             

          


         

                      
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 15 تير 1402
  • ساعت 10