تاریخ : دوشنبه 7 فروردين 1402
کد 276

تکریم مدیریت پیشین و معارفه مدیریت جدید

تکریم مدیریت پیشین و معارفه جدید مرکز آموزشی ودرمانی امیرالمومنین مراغه

با حضور معاون درمان ، مراسم معارفه مدیریت جدید مرکز آموزشی ودرمانی امیرالمومنین مراغه و تودیع مدیریت سابق بیست ونهم اسفند 1400 برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی  در این مراسم که با حضور جمعی از کارکنان در سالن کنفرانس مرکز  برگزار شد آقای مهدی جلیلی به عنوان مدیریت جدید مرکز معارفه شدند.
پس از تلاوت آیاتی از کلام‌ا... مجید، ابتدا دکتر حمید بیگلری سرپرست مرکز ضمن تبریک پیشایش  عید سعید باستانی و خیر مقدم گویی به مدیریت جدید از آقای دکتر احمد نوین سالاری برای هدایت بیمارستان در مسیر تعالی تشکر و قدردانی نمود .
 
سپس دکتر اعتمادی به حاضران پیشاپیش شروع سال جدید را تبریک گفته و ضمن آروزی سالی خوش  از ایده هایی برای شکوفایی دانشکده علوم پزشکی مراغه که در شرف تحقق هستند خبر داد  وی با این تذکر که در این دانشکده اساتید برجسته ای و موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است  به سیاق همیشگی مراسم تودیع و معارفه از مدیر یت که قبول مسئولیت کردند تشکر و برای مدیریت سابق دکتر احمد نوین سالاری ، ‌آرزوی توفیق نمودند
دکتر احمد نوین سالاری مدیریت را توفیق الهی و فرصت خدمتگزاری توصیف کرد از فعالیت‌های دوران مسئولیت خود، مشکلات دوره خدمت صحبت کرد و از فعالیت همکاران خود در این مدت  تقدیر و تشکر نمود
در پایان آقای جلیلی مدیریت جدید مرکز اظهار امیداوری کردکه بتواند با همکاری پرسنل کارآمد بیمارستان ، مرکز را در مسیر تعالی رشد پیش ببرد .
  در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از مدیریت قبلی حاضر در جلسه تقدیر شد.


                                       
 


     
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 7 فروردين 1402
  • ساعت 10