تاریخ : دوشنبه 22 اسفند 1401
کد 275

گواهینامه اعتبار بخشی دور پنجم

تداومکسب گواهینامه اعتبار بخشی دور پنجم درجه یک

تداوم کسب درجه یک اعتباربخشی بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) مراغه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
به گزارش روابط عمومی بار دیگر مرکز آموزشی ودرمانی امیرالمومنین مراغه در تلاشی مضاعف و  در سایه مدیریتی توانمند ، کارآمد و فعال و با توکل بر خدا و اعتماد به نفس و خود باوری توانست رتبه درجه یک اعتباربخشی بیمارستانی را در ارزیابی بیمارستانهای کشور در سال ۱۴۰1 را کسب نماید.
دکتر بیگلری رئیس بیمارستان گفت: اعتبار بخشی بیمارستان‌ها یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در خصوص توجه به بیمار محوری، ایمنی بیمار، ارتقای سطح کیفی و کمی، بهبود کیفیت و رضایمتمندی ارباب رجوع از خدمات بیمارستان‌ها محسوب می‌شود. با عنایت به این نکته که این نوع ارزیابی بیمارستان‌ها بسیار دقیق و سخت گیرانه انجام می‌شود، کسب درجه یک برای بیمارستان نشان از اجرایی بودن وکاربردی شدن متون و سنجه ها در کلیه زمینه ها و تسلط تیم اجرائی و پرسنل بر امور محوله در بیمارستان می باشد.
او افزود: اعتباربخشی بیمارستانی فرآیندی است که در آن کلیه واحد‌های بیمارستان‌ها از حیث کیفیت خدمات و نحوه اجرای صحیح استاندارد‌های الزامی کشوری از طرف ارزیابان ارشد وزارت بهداشت و درمان در تمامی حوزه‌ها مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می‌گیرند و این امر در کلیه بیمارستان‌های سطح کشور بسیار حایز اهمیت و موضع رقابت می‌باشد که خوشبختانه بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) مراغه در این دوره اعتباربخشی کما فی السابق رتبه یک را کسب نموده است.
وی با تقدیر ویژه از عملکرد و تلاش پرسنل و کادردرمان مرکز ، خاطر نشان کرد: دستیابی مستمر و متوالی چند ساله این عنوان، حاصل تلاش مدیران دوره های مختلف و پرسنل متعهد و پرتلاش بیمارستان است و مهمترین اولویت حفظ و ارتقای این اعتبار برای آینده است.
دکتر بیگلری  ادامه داد: امید است این حرکت رو به رشد تدوام داشته و شاهد ارتقای روز افزون سطح خدمات رسانی در حوزه درمان باشیم.
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 22 اسفند 1401
  • ساعت 14