تاریخ : جمعه 19 آذر 1400
کد 250

گرامیداشت روز پرستار در مرکز آموزشی و درمانی امیرالمومنین (ع) مراغه

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری و روز پرستار ریاست دانشکده علوم پزشکی مراغه،معاونت درمان و رییس دفتر خدمات پرستاری معاونت درمان به همراه مدیریت بیمارستان،مدیریت دفتر خدمات پرستاری ومسئولین واحدها با حضور در بخش ها این روز را به تمامی همکاران پرستار تبریک گفتند.
رییس دانشکده به رشادت های همکاران در دوران مبارزه با ویروس کرونا اضافه کرد و گفت:بدون شک اگر ایثارگری های شما عزیزان نبود آرامش امروز را نداشتیم.
دکتر تنومند ادامه داد:شما با تاسی از حضرت زینب (س)التیام بخش زخم های بیماران بودیدو برای این کار متحمل سختی های بسیاری گردیدید و امروز بهانه ای است تا نشان دهیم ما همگی آرامش امروز را مدیون شما هستیم.

معاون درمان دانشکده نیز به تلاش های شبانه روزی  همکاران پرستار اشاره کرد و گفت:به جرات می توانیم ادعا کنیم که در اوج همه گیری ویروس کرونا هیچ وقت همکاران پرستار ما را تنها نگذاشتند و با تحمل شیفت های اضافی به ما کمک کردند که آن شرایط را پشت سر بگذاریم.

ریاست  دانشکده علوم پزشکی مراغه،معاونت درمان و رییس دفتر خدمات پرستاری معاونت درمان به همراه مدیریت بیمارستان ،مدیریت دفتر خدمات پرستاری مسئولین واحدها  با حضور در بخش ها این  روز را به کادر درمان تبریک گفته و با اهدا گل ، شیرینی  و لوح تقدیر از زحمات پرستاران قدردانی کردند. 



 
  • نوشته شده
  • در جمعه 19 آذر 1400
  • ساعت 08