تاریخ : چهارشنبه 30 دي 1394
کد 23

گلنگ زنی مرکز شیمی درمانی مراغه

آیین گلنگ زنی مرکز شیمی درمانی مراغه با حضور قائم مقام وزیر آقای سید محمد هادی ایاذی برگزار شد.

همزمان با همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری سلامت ، که با اجرای برجام نیز قرین بود . باحضور قائم مقام وزیر جناب آقای محمد هادی ایاذی ، روز سه شنبه مورخه 29 دی ماه مرکز شیمی درمانی مراغه که در زمینی به مساحت هزار متر و در سه طبقه جنب بخش دیالیز احداث خواهد شد، کلنگ زنی شد. که احداث این مرکز توسط خیر حوزه ی سلامت، حاج آقا احمد مجید پور با اختصاص هزینه 30 میلیارد ریال ساخته خواهد شد.
ه گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه، به همت حاج احمد مجید پور، خیر سلامت، مرکز شیمی درمانی  برای بیماران سرطانی در محوطه ی بیمارستان امیرالمومنین(ع) مراغه احداث می شود.

امسال با پیگیری سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه، آقای دکتر علی جنتی، مجوز  احداث یک مرکز شیمی درمانی بستری و سرپایی در شهرستان مراغه از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخذ شد. و قرار است این مرکز با همت یک خیر سلامت مراغه ای در فضایی به مساحت 4000متر مربع در محوطه ی بیمارستان امیرالمومنین(ع) احداث گردد.

حاج احمد مجید پور هزینه ایجاد فضای غربالگری و تشخیص سرطان و همچنین خریداری 12 تخت سرپایی شیمی درمانی، 30 تخت بستری سرطان و دستگاه شتاب دهنده خطی را به نام مادر خود مرحومه آسیه سخایی اهداء می کند.

در طی یک مراسم که با حضور دکتر ایازی، قائم مقام وزیر در امور مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ،آقای محمودی ، معاون سیاسی فرمانداری شهرستان ویژه مراغه، آقای دواتگری، نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین شهری برگزار شد، حاج احمد مجید پور گفت: زدودن غبار غم از چهره بیماران لذتی است که آرامش خاصی به همراه دارد .

خیر سلامت مراغه ای افزود: وقتی شنیدم بیماران مراغه ای برای شیمی درمانی به مرکز استان مراجعت می کنند دلم به درد آمد و تصمیم به ساخت مرکز شیمی درمانی گرفتم تا با همکاری و همیاری مسؤولان، مشکلات این بیماران به حداقل رسید. امیدوارم با ساخت این نوع مراکز بتوانیم محیطی ایجاد کنیم که مردم در آن دغدغه سلامت نداشته باشند تا تمرکز همه مان بر روی توسعه و آبادانی کشورمان معطوف شود.
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 30 دي 1394
  • ساعت 07