تاریخ : شنبه 7 بهمن 1396
کد 160

بازدید مسئولین شهر از پروژه های در حال تکمیل بیمارستان

مسئولین شهر از پروژه های در حال تکمیل بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مردم مراغه، دادستان شهرستان، فرماندار شهرستان ویژه مراغه، رئیس دانشکده و معاونین ایشان با حضور در بیمارستان امیرالمومنین(ع)  از نزدیک در جریان روند تکمیل بعضی از پروژه های بیمارستان قرار گرفتند.
در حاشیه ی بازدید از پروژه ی توسعه ی اورژانس ، دکتر علی جنتی، رئیس دانشکده گفت: این طرح  با ۲۰ تخت فعال در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵/۳ میلیارد تومان احداث می شود که در شرف اتمام است و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
بازدید از پروژه توسعه PostCCU و CCU  و فضای آموزشی بخش دیگر این بازدید بود، رئیس دانشکده در این رابطه گفت: این طرح در فضایی به متراژ ۱۷۰۰ مترمربع و با اعتبار ۵/۱ میلیارد تومان احداث شده و در حال تکمیل است.
همچنین مسئولین شهرستان مراغه طی این برنامه از پروژه احداث اتاق های عمل قلب باز و آنژیوگرافی بازدید کردند. دکتر جنتی اذعان کرد: این پروژه به متراژ ۱۴۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان احداث شده است.
ایشان ادامه داد: دستگاه آنژیوگرافی با مشارکت بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان خریداری شده است و آماده بهره برداری است و به محض افتتاح این بخش خدمت رسانی خواهد کرد.

حاج آقا پورمحمدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مردم مراغه، آقای دلداری، دادستان شهرستان مراغه، و مهندس محمدی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه، ضمن قدردانی از اجرای این حجم پروژه ی بهداشتی درمانی در شهرستان مراغه، اظهار امیدواری کردند با بهره برداری از این طرح ها مشکلات درمانی و بهداشتی مردم حل شود.

 
  • نوشته شده
  • در شنبه 7 بهمن 1396
  • ساعت 08