تاریخ : چهارشنبه 4 بهمن 1396
کد 158

تبریک ریاست بیمارستان به مناسبت روز پرستار

ریاست بیمارستان طی پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.
هیئت مدیره بیمارستان به مناسب فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از بخش های بیمارستان بازدید و این روز را به همکاران تبریک گفتنه و از زحمات ایشان قدردانی نمودند. همچنین ریاست بیمارستان طی پیامی این روز را به همکاران پرستاری تبریک گفتند ، متن پیام بدین شرح است
هوالجمیل
همکار محترم
با سلام
چشم به آسودگی بر مبند. خواب را بگو که به غفلت بر چشمت پا ننهد. خستگی را بگو که در تو راه نیابد که بیماران، دل به مهر و صبوری تو بسته اند و چشم های نگران بسیاری در انتظار بهبود، به دست های پر تلاش تو خیره مانده است. بیدار باش و صبور. دست به دعا بردار که او یاری ات کند. دستت را به مهر خودش زنده سازد و چشمت را از نور ایمانش لبریز کند. دل به اجابت او بسپار که او نیکوکاران را سخت دوست می دارد .
روز پرستار را که مصادف با سالروز ولادت خجسته تربیت یافته گلستان نبوی و بزرگ پرستار کربلای حسینی و پرستار حجت خدا حضرت زینب کبری(س) است،به تمامی کادرمحترم  پرستاری  و تلاشگران گمنام جبهه سلامتی که با کاهش درد از روح و جسم بیماران و دردمندان نور امید را در دلهای آنان بازگردانده و زنده نگه میدارند،صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینماییم.
دکتر پیروی
ریاست بیمارستان
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 4 بهمن 1396
  • ساعت 09