تاریخ : دوشنبه 3 مهر 1396
کد 137

پیام تسلیت ریاست بیمارستان به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین (ع)

ریاست بیمارستان با صدور پیامی فرا رسیدن ایام غم بار تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به مسلمانان و شیفتگان آن حضرت تسلیت گفت.
نامگذاری هفته اول ماه محرم‌الحرام به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر، یک نامگذاری با مسما و دارای آثار ماندگاری در عرصه اجتماعی است. چرا که این اقدام فی‌الواقع از این حقیقت ناشی می‌شود که در تفکر شیعی، قیام عاشورا و نهضت خونین حسینی با دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر به گونه‌ای عجین شده که هرکدام دیگری را در اذهان تداعی می‌کنند. امر به معروف و نهی از منکر روش پیامبران و شیوه صالحان و فریضه بزرگ الهی است که سایر فرایض به وسیله آن به پا داشته می‌شود و در پرتو آن راهها امن، کسب‌ها حلال، حقوق افراد تامین و زمین‌ها آباد می‌گردد، از دشمنان انتقام گرفته می‌شود و کارها در مسیر صحیح قرار می‌گیرد. نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب ها تأثیر گذارده است كه هر سال با فرا رسيدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظيم الشان کربلا، در رگ های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد
به راستي كه عاشورا، فریادهای شورگستر پیامبران را، دوباره در گوشهای سنگین فرود آورد؛ و براي همه اعصار و زمانها، بر فراز قلّه رسالت احياي امر به معروف و نهي از منكر جای گرفت.
حلول ماه محرم، ماه عزای حسینی، ماه شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به همه مسلمانان جهان به ویژه به ساحت منجی عالم بشریت امام زمان (عج)، تمامی همکاران و پرسنل زحمت کش بیمارستان تسلیت می گویم.
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 3 مهر 1396
  • ساعت 08