تاریخ : پنجشنبه 30 شهريور 1396
کد 136

پیام تبریک ریاست بیمارستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

ریاست بیمارستان فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که یاد آور ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی سال های مبارزه حق علیه باطل است را تبریک گفت .
حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.
یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده.دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.
با گراميداشت ياد و خاطره رشادت ها و دلاورمردي هاي تمامی شهيدان گرانقدر، رزمندگان و ايثارگران، بدینوسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ايام غرور آفرين ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی را در سایه عنایات خاصه حضرت ولي عصر (عجل ا... تعالي فرجه الشريف)  و در پرتو منويات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالي) مسالت می‌نمایم
دکتر پیروی 
ریاست بیمارستان
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 30 شهريور 1396
  • ساعت 09